Cu sa NU folosim LinkedIn

LinkedIn este o rețea socială profesională. Roughly speaking, reţelele sociale profesionale au rolul de a ajuta în evoluţia profesională sau promovarea unei afaceri. LinkedIn îți permite conectarea cu foşti sau actuali colaboratori, persoane pentru care nu ai date de contact şi iţi poate fi accesibil in reţeaua profesională.

Acum, ce se întâmplă în realitate este nu numai dezamăgitor ci și agasant. După ce primesc solicitări de conectare din partea unor foști/actuali/potențiali colaboratori pe care le accept, ma trezesc cu inbox-ul plin de spam-uri venite prin intermediul mesajelor de pe LinkedIn (oferte entertainment, publicitate neconvențională prin nu mai stiu ce medium etc.). Dacă tot folosești această rețea, de ce nu te straduiești un pic mai mult:

  • creează o pagina pentru firma/compania ta cu o descriere adecvată și relevantă; utilizatorii LinkedIn se pot conecta și urmări activitatea companiei;
  • asigură-te că toți angajații sunt conectați paginii respective, deoarece ajută la construirea unor statistici relevante pentru profilul și membri companiei tale [exemplu mai jos];
  • înscrie-te în grupuri în care poți să interacționezi cu membri existenți prin deschiderea unor subiecte de conversație adecvate sau în cadrul cărora poți să distribui conținut de calitate (nu un spam clasic în care prezinți oferta ta și mai aștepți cu nerabdare raspuns).

Iar acestea sunt doar câteva din opțiunile care pot fi exploatate și explorate într-un mod mai puțin intruziv. Dacă tot facem o treaba, să ne documentăm un pic (o abordare greșită poate crea o primă impresie greu de înlăturat).

sursa foto

You may also like...

Leave a Reply